Heeft u een klacht?
Overal waar gewerkt wordt, zijn weleens misverstanden en worden af en toe fouten gemaakt. Dat kan ook bij de locaties van Lowys Porquin voorkomen. We vinden het belangrijk dat u zich welkom voelt om deze zaken te bespreken op de locatie met de betrokkenen. Als dit onverhoopt niets oplevert, dan kan overleg plaatsvinden met de locatiedirecteur om tot een oplossing te komen.
Komt u niet tot een oplossing of is een klacht zodanig dat u daarmee niet terecht kunt bij de medewerker of de directie, dan heeft u twee mogelijkheden:
- U kunt de interne- of externe vertrouwenspersoon van de locatie van uw kind inschakelen. Op de website van de locatie kunt u onder 'informatie' terugvinden wie de vertrouwenspersonen zijn op de locatie van uw kind. Klik hier om te lezen wat de vertrouwenspersonen voor u kunnen betekenen.
- U kunt de situatie bespreken met het College van Bestuur. Dat doet u door uw klacht kenbaar te maken door onderstaand formulier in te vullen. Dan wordt er contact met u opgenomen en behandelen we uw klacht volgens onze klachtenregeling.
Klachtenformulier
"*" geeft vereiste velden aan